Onderwerp: Biecht hier iets op
Enkele bericht bekijken
Oud 29 August 2010, 17:44   #69
Pythagoras
Columniste

Pythagoras's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door GirlzRule1996 Bekijk Bericht
Toen ik klein was heb ik een keer de vloer met lijm gedweild.

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Op de middelbare school hadden we in de tekenlokalen van die toffe diepe wasbakken. Als je ze vol wilde laten lopen kon je een stuk pijp in het putje zetten waardoor je af kon wassen bijvoorbeeld. Ik heb toen een keer alle twee de wasbakken zo vol laten lopen en de pijpen dichtgestopt met papier en klei. Hierdoor liepen ze over. Het hele lokaal stond blank en de gang ook op een gegeven moment. Leuk was altijd dat we daar muziek aan mochten in de klas, dus niemand hoorde het overstromen als de radio goed aanstond. Uiteindelijk zijn ze er wel achtergekomen en was ik een week geschorst.

Het jaar erop had ik een nieuwe telefoon die ik even wilde testen. Vechtpartijtje filmen op het schoolplein omdat ik er 'toch bij stond'. Natuurlijk werd ik er uitgepikt en was meteen het verhaal dat het op youtube zou komen. Dat resulteerde in 2 dagen schorsing.

Ik heb vast nog wel wat maar dan moet ik even graven in mijn geheugen.
Aha, wel jammer dat je gepakt was. Het zou grappig zijn als ze nog steeds niet wisten wie het nou was.
Citaat:
Origineel gepost door SYoung Bekijk Bericht
Vroeger stolen wij altijd mais uit de maisvelden, en gingen we met die proppenschieters maisgevecht met een hele groep doen... Dat ging met die buizen waar je een ballonetje omheen deed.
Soms droogden we de maiskorrels ook zodat ze superhard werden. Op een keer kwamen we erachter dat je daarmee door ruiten heen kon schieten. Toevallig gebeurde dat bij een huis waarvan we dachten dat er niemand meer woonde. Dus toen hebben we de vooruit zegmaar een beetje geperforeerd.. Later bleken die mensen een tijdje op vakantie te zijn geweest.
Da's lullig. Kom je terug van vakantie, is je raam met maïs bekogeld.
Pythagoras is offline   Met citaat antwoorden