Onderwerp: Biecht hier iets op
Enkele bericht bekijken
Oud 29 August 2010, 17:57   #70
Pythagoras
Columniste

Pythagoras's Avatar

Standaard

Nog een biecht:

Ik had destijds een vriendin, Eline genaamd. Had een hekel aan haar moeder die ook nog eens mijn lerares was. Ik was weer eens bij Eline thuis en we waren aan het spelen. Op een gegeven moment liep Eline naar boven om iets te halen ofzo (kan het mij niet zo goed meer herinneren) en was ik dus alleen in de huiskamer.
Ik had al sinds ik bij Eline thuiskwam, iets interessants in de glazen kast gezien. Het was een porseleinen bloemachtig iets, niet erg groot van formaat, maar wel erg mooi. Dus in al mijn nieuwsgierigheid deed ik de kast open, pakte het op. Op dat moment meende ik iets achter mij te horen (paranoide als ik was) en liet het uit schrik vallen. Jullie raden het al, pats boem stuk op de vloer.

Als de wiedeweer rende ik naar het toilet, wikkelde het in lagen wc papier en spoelde het door. Maar nee hoor, dat ding was te groot, dus de pot raakte verstopt. Dus drama alom, ik al zwetend nog een paar keer doorspoelen. Toen heb ik uiteindelijk maar mijn handen gebruikt en dat ding eruit gevist en in mn broekje gestopt...

Eline kwam terug en ik zei dat ik snel naar huis moet. Onderweg naar huis heb ik dat ding weggegooid.
Pythagoras is offline   Met citaat antwoorden