Enkele bericht bekijken
Oud 21 September 2010, 19:47   #1
Wondering
Lid

Red face Verliefd op mijn beste vriendin

Hallo,

Ik zal beginnen vanaf het begin.
Eind vorig jaar (December) , had mijn toekomstige beste vriendin verkering met iemand,
Ik kreeg op dat moment steeds meer contact met haar, en ze vertelde haar problemen aan mij.
Ik heb haar geholpen, maar ondertussen werd ik verliefd op haar.
Heb hier even me gezeten, en toen heb ik haar gevraagd om iets leuks te doen, ze had me door en ze zei: “Ik wil wel wat met je doen, maar als vriend en niet als meer”. Hartgebroken natuurlijk, contact verloren. Dit was begin Februari eind Januari.

Later toch weer contact opgezocht (Maart) , omdat ik iemand nodig had vanwege moord op mijn tante, ze heeft me hier heel erg mee geholpen en we waren weer als dik en dun, ik werd zelfs weer verliefd op haar ( hierom heb ik mezelf gehaat).
Maar ze had naast mij, ook nog contact met een van mijn beste vrienden, meer contact als met mij zelfs.
Ik kreeg de ergste eigenschap, Jaloezie. Want ik was geweldig bevriend met haar, maar had het uit handen gegeven. En ik wou het terug maar ik kreeg niet zoveel contact als hij met haar.
Ze kregen zelfs verkering (Juli), Jaloezie, Jaloezie, Jaloezie…
Ik ging op vakantie en kon mijn gedachte niet van haar af krijgen had zelfs een foto van haar op mijn mobiel gezet zodat ik haar kon zien ( best wanhopig ).

Na de vakantie zei ze tegen mij, dat het toch anders was met hem dan ze dacht, ze twijfelde heel erg (terwijl ze in het begin zei dat het niet zo was). Ik heb haar goed geholpen. En het is uit tussen hun gegaan.( Midden Augustus)

Ik begin nu steeds meer gevoelens voor haar te krijgen, en weet niet wat ik er mee moet, want af en toe dan praten we elkaar de oren van de kop, en de andere keer valt het gesprek stil..
Ik weet niet of ik het haar moet vertellen? Of zwijgen?? Of wachten omdat ze het pas uit heeft met mijn beste vriend die nog steeds op haar is???

Help Help.
Alsjeblieft

Grtz.
Wondering is offline   Met citaat antwoorden