Enkele bericht bekijken
Oud 8 November 2010, 16:38   #2
ConfusedEmo
re-member

ConfusedEmo's Avatar

Standaard

vreemde topic... mja, ik verveel me toch ^^

Onderzoeksvraag: Is het mogelijk om verliefdheid in verschillende fases te verdelen? Profielgegevens
Geslacht: man
Leeftijd:14
Duur relatie huh wat bedoel je?
Burgerlijke staat: single

Enquête
Gelieve de enquête zo nauwkeurig mogelijk in te vullen. Wij zullen zorgvuldig met uw gegevens omgaan
.

1.Wat waren uw gevoelens voor uw geliefde in het begin van de relatie? En hoe zijn deze nu?
geen relatie...

2.Ervaart u bij het zien van uw geliefde dezelfde gevoelens als bij andere mensen? Zo nee, waar verschillen deze in?
nee, want ik ben verliefd op haar (bis ^)

3.Wat was uw beeld over hem/haar in het begin van uw relatie? Is dit beeld nu anders? En zo ja, hoe?
zie vraag 1

4.Hoeveel procent van de dag denkt u aan hem/haar?

uhhh, veel procent
5.Denkt u minder vaak aan uw partner dan in het begin van u relatie? Zo ja, hoeveel minder?
zie vraag 1

6.Hoe vaak mist u uw partner in de week? Is dit altijd zo geweest in uw relatie? Zo nee, hoe is het veranderd?

....
7.Welke gevoelens ervaart u als nu u uw geliefde ziet met iemand die voor hem/haar een potentiële partner zou kunnen zijn? Hoe was dit in het begin van uw relatie?
jaloers
8.Maakt u nu meer/minder ruzie met uw partner dan in het begin van uw relatie?
zie vraag 1 (opnieuw en opnieuw...)

9.Voelt u zich over het algemeen vrolijk en/of energievol in het bijzijn van uw geliefde? Is dit anders dan in het begin van uw relatie?
.....

10.Heeft het denken aan uw partner invloed op uw concentratievermogen?

ja,, jammer genoeg wel..