Onderwerp: nudisme?
Enkele bericht bekijken
Oud 4 January 2011, 19:54   #16
Young
Super Lid

Young's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door wiwe2210 Bekijk Bericht
ik denk dat hij denkt dat ik ziek in mijn hoofd ben, omdat ik mijn integenstelling tot heel veel mensen niet schaam voor mijn eigen lichaam en mijn penis niet recht overeind staat bij het zien van de eerste beste foto van een naakte vrouw.
In mijn oren klinkt het alsof je wilt zeggen, dat het tegenwoordig vaak het geval is dat de penis bij een willekeurige man stijf wordt bij het zien van een foto van een naakte vrouw.

Waar haal jij deze onzin vandaan?

Citaat:
nudisten hebben niet openlijk sex enzo hoor?
Niemand op dit forum heeft ooit gezegd dat nudisten openlijke seks hebben, of hebben deze gedachte gewekt.

Waarom blijf je dit herhalen? Het slaat nergens op.

Citaat:
het zijn mensen die elkaar accepteren zoals ze zijn?
Ik accepteer mensen ook zoals ze zijn. Daar zijn nudisten absoluut niet speciaal in.

Vanwaar deze retorische vraag dan?

Citaat:
wat hebben sommige mensen toch met "omg nudisten lopen naak, ik denk nu dat ze in het openbaar sex hebben en ziek zijn in hun hoofd"
Zelfde reactie op Openbaar seks hebben.

Niemand op dit forum heeft ooit gezegd dat nudisten ziek in hun hoofd zijn, of hebben deze gedachte gewekt.
Het begint er in mijn ogen eerder op te lijken dat jij deze stellingen wilt wekken, zodat je sterk in je schoenen lijkt te staan.

Dus, vertel mij eens, wat hebben sommige mensen toch met "omg nudisten lopen naakt, ik denk nu dat ze in het openbaar seks hebben en ziek zijn in hun hoofd".

Dank je.
Young is offline   Met citaat antwoorden