Citaat:
Origineel gepost door ~DoOsJ~
Nee echt recht naar beneden gaan.. met je gezicht naar de berg toe.. en dan alleen op de voorkant van je board staan.. dus echt niks kunnen zien zeg maar 
|
Dan ben je aan het roetsjen op je frontside?
Citaat:
Nee dat bedoel ik nie.. uhm das nog wel op de piste zeg maar.. aan de zeikant waar er een dikke hoop sneeuw (losse) ligt.. dan duw je die sneeuw zeg maar aan de kant in zo'n dikke sneeuwwolk.. is echt een vet gezicht.
|
Oh yeah right

Dan rem je dus als het ware in losliggende sneeuw..
Citaat:
Ik doe niet altijd een ollie als ik spring.. en op de grond kan je ook ollie doen hea  en dan weet ik dat ook weer 
|
Zou wat zijn als je hem op de grond niet kon doen en bij het springen wel

Aangezien je ook een ollie op de grond maakt als je van een schans springt
Citaat:
|
Flowbinding heet zoiets

Dat kun je doen door de snaplock achter op je heelback te verzetten.
Citaat:
Uhm nee heb ze nog niet duck staan.. Ik wil het eerst wat kunnen.. in feb ga ik weer boarden met les enzo (niet omdat ik het nodig heb maar omdat ik het facking gezellig vind) en dan wil ik gwn normaal mee kunnen draaien.. als ik m'n bindingen dan ineens anders heb staan dan trip ik wss en daar kan ik nie tegen 
En ik kan redelijk naar beneden komen. op een blauwe piste lukt het me aardig om de bochten aanelkaar te linken zeg maar  De echt beginnershouding weer 
|
Je wilt het eerst wat kunnen? Dan zou ik als ik jou was eerst maar beginnen met je bindingen duck te zetten

Anders gaat het echt niet werken haha