Enkele bericht bekijken
Oud 15 January 2011, 22:13   #13002
Young
Super Lid

Young's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ~DoOsJ~ Bekijk Bericht
Ja zoiets ja, maar ook op je handen hea.. je board staat dan zeg maar in de lucht is vet grappig
Ik kan mij er zelf niks grappigs bij inbeelden
Mja dat zal wel omdat ik het grappige er dan niet van in zie

Citaat:
Uhu.. maar je staat nooit stil zeg maar je gaat er dan altijd meteen weer verder.. tenzij je wilde remmen natuurlijk
Ja snap ik
Dan maak je gewoon normale turns, niet turns waarin je carved.. Daar rem je altijd wat af

Citaat:
Geen idee waar je het nou weer over heb
Nou je weet wat je hiel is bij je been?
Daarachter heb je een steunvlak, bij jou bindingen kun je dat bewegen en vastzetten. (aangezien je flow bindings hebt)
Dat heet de Heelback plate..
Dan heb je aan die heelback plate in jou geval een draad vast zitten, deze zit als het goed is door een plastic of alluminium stukje, wat op je heelback plate gemonteerd is. Dit heet je Snaplock, deze kun je naar boven of naar beneden verplaatsen.
Door deze te verplaatsen kun je de hoek van je heelback plate veranderen, waardoor je meer naar voren of naar achteren staat met je onderbeen.
Als je hem verder naar voren zet forceer je jezelf dus ook meer om door je knieën te gaan. En is het ook makkelijker om te carven op je backside.
Moet je wel oppassen dat je hem niet te ver naar voren zet, dan kun je nml balans verliezen..

Citaat:
Ow dat werkt echt wel!.. Ik zei toch al dat ik redelijk naar beneden kom
Oh je hebt je bindingen dus maar eens duck gezet zo te horen?
Als je je bindingen niet duck zet, zul je nooit meer dan "redelijk" naar beneden komen met fakie lol
Als je fakie wilt doen, zet ze duck. Ook al ben je van plan bijvoorbeeld morgen niet duck te gaan.. Je zult er toch aan moeten wennen.
Geef je niks om duck, dan laat je je achterste binding gewoon op 5 graden staan
(duck is beide bindingen 15 graden naar buiten normaal gesproken.. Mja kan zijn dat jij bv 20 graden fijner vind he)
Oh ja, wil je gaan springen.. Dan hoor ik ook dat het fijner is om je bindingen verder uit elkaar te zetten, blijkt beter te gaan met springen. Normaal horen je bindingen recht onder je schouders te staan.
Young is offline   Met citaat antwoorden