Onderwerp: dromen...
Enkele bericht bekijken
Oud 28 April 2002, 19:07   #30
Linnea
athanatos

Linnea's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Dromen hebben te maken met je eigen fantasie, met de hersenen die ongecontroleerde beelden sturen. Soms weet je zelf niet eens waar het over gaat. Mijn hoofd begint met verhalen rond te strooien over allerlei dingen die er gebeuren. Die kan ik moeilijk tegenhouden, maar zelf ben ik niet zo'n dromer.

Het engste aan al die dromen is, dat ze een speciale plek gaan innemen in je leven, als je er werkelijk in geloofd. Je moet sterk tegengaan, en denken. Het is een droom. Je kan het tegengaan door er niet in te geloven.

Ikzelf ben het bangst voor het moment voordat ik kan slapen. Dat ik in me bed lig, en allerlei herrineringen, of slechte enge dingen kruipen in mijn ged8tes. Daardoor laten deze dingen mij vaak niet slapen, en duurt het uren voordat de slaap wint.

Als je met rust in je bed gaat liggen, en aan allerlei leuke dingen denkt, of probeert nergends aan te denken, dan zijn je dromen meestal ook niet zo heel eng.

Een laatste tip: luister muziek voordat je gaat slapen, rustige (zonder zang, of anders heel liefelijk en zacht) die dan doorblijft spelen als je slaapt. Werkt rustgevend (klinkt kinderachtig, maar zo komen kleine kinderne ook rustig in slaap) het is bewezen. Ik doe het ook vaak. Keeps your head off things.

Slaap zacht lieverd, als je me nodig hebt, zing ik je wel in slaap. Heel veel kusjes & Liefs

Jo,

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden