Citaat:
Origineel gepost door Chitesel
@ SYoung, heb je wel door dat je altijd over mensen heen lult en dan altijd over jezelf begint. Hoe goed je wel niet bent, wat je allemaal wel niet hebt en kunt.
Het begint irritant te worden gozer. Laat mensen lekker hier plempen wat ze willen, en al doet iemand over 13km 2 uur, BOEIE!
We weten nu wel dat je beter bent.
|
Dude ik vroeg me alleen af hoe zij skeelerde..
Je komt niet vaak mensen tegen die echte skeelers hebben, meeste mensen hebben skates.
Daarom vroeg ik dus wat zij deed aight?
Ik vind het gewoon gaaf dat ze dat doet en wilde dus even weten hoe ze skeelerde, mja (:
Sorry als het niet zo over kwam?
En hoe goed ik het wel niet heb en wat ik allemaal heb en kan..
Mwa kan zijn dat ik misschien boven modaal leef, maar dat heeft niks te maken met een goed leven hebben vind ik. Ik weet zeker dat er meer mensen zijn op dit forum die een beter leven hebben dan ik.
En wat ik kan..? Ik heb geen moeite met school, ben naar mijn mening sportief en ben ook redelijk goed in bepaalde sporten. Verder maak ik tijd voor mensen en help ik ze, -voor zover ze mij nodig hebben-. Maar verder is er niet zo gek veel.
Ach misschien doe ik dat allemaal wel om de rest een beetje te onderdrukken. Ik kan ook over al mijn probleempjes en pijntjes gaan praten, maar volgens mij heb jij daar ook niet echt veel zin in.
Verder vind ik het op zijn tijd ook wel eens leuk om een discussie te houden waarbij je alles een beetje omdraait.. Alleen in RL kun je zoiets eigenlijk niet maken, dus vandaar soms.
Duidelijk?
leuk blijheid topic