Enkele bericht bekijken
Oud 1 February 2011, 23:02   #44
Young
Super Lid

Young's Avatar

Standaard

Je bent jezelf alleen maar onderuit aan het halen, maar dat heb je blijkbaar dus niet door. Dus als ik in jou situatie zou staan, zou ik hier maar niet meer op reageren of het een beetje rustiger aan doen.Ik had verwacht dat je wel geleerd had dat mensen je niet serieus nemen wanneer je mensen persoonlijk gaat vernederen en afkraken.

Verder heb ik jou verslaggeving ook niet in twijfel getrokken. Al begin ik nu wel te twijfelen aan je zaak, aangezien je door de kleinste opmerking al meteen op scherp staat.. Wanneer personen onzeker zijn van hun zaak is dit meestal het geval en kruipen ze weg achter een hoop argumenten die irrelevant zijn tot het onderwerp in kwestie. Precies wat jij nu doet. Als je zeker van je zaak was geweest, had je wel nuchter en rustig gereageerd en je verhaaltje gedaan.

Verder mag je van mij zeggen wat je wil over mij en andere mensen, al zal het je reputatie niet ten goede doen. Ik zou het niet doen. Zie het als tip.. Doe ermee wat je zelf wilt.

Ik ga nu slapen ^^
Morgen tentamen wiskunde/statistiek en Management & Organisatie en moet daarna nog wat leren voor Sociologie Wil een beetje uitgerust zijn..

Laatst aangepast door Young : 1 February 2011 om 23:06
Young is offline