Het is voorbij

Heb haar eergisterenavond aangesproken, heb haar toch gewoon gevraag hoe het nu verder gaat. Ze zij van ik vin je een leuke jongen maar heb helaas geen gevoelens voor jou, ze zij ook dat ze het ergkut vond dat ze niks voor me voelde. Ik snap er dus echt helemaal niks van. Ze wilt wel vrienden blijven, heb hierop maar ja gezegt. Vroeg waarom ze het niet zij voordat ze op vakantie ging, ze zij van ja ik wilde kijken of ik je zou missen, ze miste me niet maar dacht wel aan me.
Ze zij ook dat ze niet wist en het niet durfde te vertellen daarom dat ik haar toen ze terug was heel weinig tot niet sprak. Ik weet zeker dat er geen andere jongen in het spel is want we zijn heel eerlijk en open tegen elkaar.
ik wilde zo graag met haar verder, ze zij een 1 week voordat ze op vakantie ging dat ze graag sex met me wilde hebben en we alles bij elkaar wilde doen. Dit zeg je toch niet als je bijna tot niks voor mij voelt? Ik wist zelfs dat ze graag hard en diep genomen word, we wisten dus echt alles. Zij is echt ook het enigste meisje waar ik graag door werd ontmaagd.
Ik zit nu dus met een hele grote vraag: ze wilde me voor de vakantie heel graag beter leren kennen, maar ineens na haar vakantie heeft ze me ouders nog steeds niet ontmoet en weet ze niet eens in welk huis ik woon ( woon 12 km van haar vandaan) en toch zegt ze dat ze niks voor me voelt. Zelf denk ik dat ik toch wel verliefd op haar ben, heb echt alles voor haar over. Denk echt al 2 maanden dagelijks aan haar, laatste 2 weken echt hele uren.
Heb gisteren een goed gesprek met haar gehad, vooral heb ik me hart gelucht bij haar over me problemen, thuis, met vrienden, dat ik teveel drink, rook en blow. Ze wilde echt heel graag vrienden blijven, dus ik denk dat als ik ten eerste minder ga drinken en stop met roken en blowen en gewoon veel met haar omga zodat ze me onbewust beter leert kennen, dat ze misschien wel wat voor me gaat voelen. Wil er niet gelijk mee beginnen maar over 1 maand ofz? Ik wil haar echt niet kwijt namelijk, en weet niet wat ik moet doen zonder haar

Ben echt bang dat het met me verkeerd afloopt, heb me afgelopen zaterdag al enorm bezopen om alles gewoon te kunnen vergeten, ar het helpt gewoon niet. Heb al 2 nachten maar amper geslapen en de problemen stapellen zich maar op. HELP ME AUB!!!