Citaat:
Origineel gepost door Jennifer&Wendy
Hoi :-) ....
|
Zal ik jullie is wat vertellen?
Dit is echt de grootste bullshit die er te verzinnen is. Zowel jullie opleiding als het hele project waar jullie mee bezig zijn. En dan heb ik het nog niet eens over die VMBO'ers die op hun luie reet zitten en geen fuck uitvoeren.
Waarom zitten die gasten in de eerste plaats thuis? Alsof ze daar niets aan kunnen doen. Als jij van school getrapt wordt, heb je klaarblijkelijk iets gedaan wat niet mag of kan. Nu stellen jullie doodleuk de vraag: 'wat kan beter volgens jullie bankhangers?

' Dus als ik het goed begrijp, proberen jullie daarmee er te voor zorgen dat ze het in de toekomst makkelijker hebben en dat de schuld niet bij die koters ligt Oftewel: kutgedrag belonen. En trap onder hun hol moeten ze hebben.
Dus de conclusie kun je gelijk al trekken:
Als er een of andere onzin onderzoek van een onzin opleiding zoiets moet gaan onderzoeken, kun je per definitie al stellen dat het niet orde is. Het enige wat jullie hiermee doen is die gasten gaan pleasen zoals zij dat graag zien. Je wordt uitgebuit zonder dat je het doorhebt op die manier, met je mooie project.
Weet je wat volgens mij beter kan?
Die geldverspillerij onderzoeken afschaffen, die gasten lekker op kamp met z'n allen en de rest van die rode geld-over-de-balk-smijterij stopzetten.
Wat denken jullie Jeniffer en Wendy?