Onderwerp: Klaagmuur
Enkele bericht bekijken
Oud 20 August 2012, 23:12   #13192
Mr. Macphisto
Lid

Mr. Macphisto's Avatar

Standaard

De pleuris aan mijn schijtschool.

Ze zeiden dat ik geslaagd was vóór mijn operatie 4 juli. Krijg ik ineens een brief thuis over verlengd examen. Ik had mijn Nederlands taalexamen niet gedaan, kom een halve punt tekort.

Ik wist hier niks van en de school wist ook niet hoe het kon. Ze hebben in het verleden al wat kwijtgescholden van een stageverslag omdat ze dat kwijt waren. Nu droeg ik aan dat ze dit dan ook wel kwijt konden schelden of dat ze dat dan alleen deden als het hen uitkwam. Ik zei daarbij dat ik anders een klacht zou indienen bij het bestuur omdat ze op de hoogte waren van mijn situatie en ik de enige was van de hele club die ieder inloop uur bezocht had omdat niemand reageert op zijn of haar mails.

Vervolgens krijg ik te horen dat als ik dat doe, dat ze dan een second opinion op dat verslag doen en het dan onvoldoende beoordelen. Lijkt mij chantage, maar goed.

Dus moet ik morgen (eigenlijk vandaag) voor een taalexamen naar school waarop ik volgens hun niet kan zakken en me niet kan voorbereiden.

Krijg ik verdomme om 3 uur vanmiddag een mail met alles wat ik moet voorbereiden en dat het extern beoordeeld wordt. Nou zal het mooi worden.

Ik ben benieuwd.