Onderwerp: Lijst Pim Fortuyn
Enkele bericht bekijken
Oud 4 May 2002, 12:19   #34
zwarma
Guest

Standaard

ja jongens tuurlijjk lult hij maar wat, dat is nou politiek. en ook is het logisch dat je er nog weinig van terug ziet, hij is namelijk nog nooit eerder verkiesbaar geweest en zit daarom ook nog niet in de politiek.

Wie er ook maar wat lullen zijn dus alle andere lijsttrekkers, die in tegenstelling wel al in de politiek zitten of iig bij een langer actief zijnde party zitten. en wat maken die al jaren waar van al die praatjes ?

Kortom ik stem op Pim en geef hem een kans en word het niets dan over vier jaar een ander, op welk van de scheinheiltjes zou ik anders moeten stemmen ? op een stelletje sukkeltjes die zich meer bezighouden met wat andre partijen zeggen (melkert, rosenmoller en balkenende) dacht het niet.

Als ik dan op een andre partij zou gaan stemmen word dat dus LN VVD of D66. nou is die eerste gewoon een te kleine party en komt veel overeen met lijst fortuyn dus ga ik voor de grotere die ten minste geen blad voor de mond houd.
VVD is ook wel ok, maar is het gewoon niet, krijgen zo vlak na de verkiezingen altijd van die opmerkelijke plannen.
En D66 heeft de beste lijsttrekker, maar heeft een paar afwijkende gedachtes.
  Met citaat antwoorden