Enkele bericht bekijken
Oud 5 May 2002, 11:19   #28
youriw
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by groovmaster

ja best wel. doe het niet op een te vroege leeftijd. 15-16 mooie leeftijd zou ik zeggen, ik was 16. heb er geen spijt van gehad dat ik het toen geprobeert heb.
Ik heb wel van iemand gehoort dat ze al ontmaagd is en ze is 13, dan denk ik dat ze niet zo goed in der hoofd is. je bent op die leeftijd nog niet verantwoordelijk genoeg of je kan de verantwoordlijkheid niet aan. [...] Wat lult die gast nou weer. maar tis zo, geloof me maar ik zie het en heb het zelf ook gezien dat ja als je jong bent heel naief bent.
sorry, maar ik denk echt 'wat lult die gast?'. iemand van 13 vind je niet goed bij d'r hoofd maar 15-16 vind je een goede leeftijd?
er is geen goede leeftijd voor, je bent er aan toe of niet. jij bepaalt als enige, normaal gezien, wanneer je er aan toe bent en wanneer niet. is dat op je 13, ok, dan is dat op je 13e. is dat op je 16e, prima. is dat pas op je 24e, ook goed.

waar baseer je die 'mooie leeftijd' op? ik was 21 en ik vond het perfect! ik wist precies wat ik wilde en heb er enorm van genoten. maar dat kunnen mensen dus ook al op hun 14e hebben, daar is geen leeftijd voor.

sorry, maar ik ben het niet helemaal met je verhaal eens
  Met citaat antwoorden