Onderwerp: fortuyn
Enkele bericht bekijken
Oud 7 May 2002, 15:47   #148
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by tyskie

Ik heb nog niet de hele thread gelezen, maar hier moet ik echt even op reageren. Een directeur van een basisschool verdient GEEN 3 ton per jaar en heeft het verschrikkelijk druk met zijn werkzaamheden als directeur. Het is dan ook DE GROOTSTE KLETSKOEK dat hij ook nog eens gewoon les zou moeten gaan geven!! En geen geld meer naar het onderwijs? Laat me niet lachen! Fortuyn wil het hele systeem veranderen en wil dat zonder geld doen? Jammer dat hij dat niet meer kan gaan proberen uit te voeren, want hij was afgegaan als een gieter.
kun jij wel lezen ?

zo ja lees dan me post nog een keer als je het aantal euro's verdeeld wat naar management gaat in onderwijs deelt over het aantal mensen wat in onderwijs management werkt dan heb je een gemiddelde

dat betekend dat iedereen evenveel zou krijgen en dat zal best niet dat iedereen precies evenveel centjes krijgt een bassisschool directeur zal idd veel minder krijgen maar een lid management van een universiteit misschien wel het dubbele

als je dan wil reageren lees dan de post goed..

Daar komt bij hij wilde de 2e fase terug draaien en naar ik begrepen heb van de mensen die de 2e fase onderwijs volgen zijn die het dan allemaal met hem eens (heb nog nooit iemand gehoort die 2e fase goed vond)