Ik heb een vraag en volgens mij was dit de enige geschikte forum om het aan jullie te vragen, en aangezien ik me er een beetje vreemd door voel, heb ik ff andere mensen nodig die dit ook gedaan hebben, ik heb het over, dat ik toen ik voor het eerst hoorde dat het zekr was dat pim fortuyn dood was, afgesloten van de rest bij ons thuis ik heb de hele avond achter de pc gezeten en weinig gezegd, ik voelde me echt zo verschikkelijk klote, maar ik had niet gehuild, pas toen ik in bed lag, kwam het een beetje ik keek nog een keer naar et nieuw en zag zijn foto's enzo en kreeg tranen in mn ogen, maar kheb niet gehuild, ik had de hele avond me groot gehouden, zelfs toen ik de condeleance registers door las, dus ik had zoiets van kga niet huilen. Toen waren we gister op visite bij mijn oom en tante, en heb samen met mijn nicht een beetje zitten kijken op internet enzo, en ik voelde me nog steeds kut echt, ik weet et nie, ik ben 14 hou me nie echt bezig met de politiek alleen ik vond het echt een goeie gast en ja ik was niet de enige die zich klote voelde maar toch ik vind et vreemd, maar nu komt, ik kwam gister thuis, om half 2 dus ik ben meteen mn bed in gegaan, ik doe mn kamer deur achter me dicht, en ik barst in tranen uit, zomaar, ik heb een kwartiertje liggen huilen of zo en toen was het redelijk over, en toen keek ik naar barend en van dorp, en zag ik ruud de wild huilen omdat hij als laatste pim fortuyn zijn hand vast heeft gehouden want ruud was bij hem toen hij werd dood geschoten, en pim is neer gezakt en toen lit ie de hand van ruud los, en ruud de wild die vertelde dat en begon te huilen en alles, en bijna heel het publiek hilde daar en ik zat daar met een zakdoekje en echt ik weet nie wat er gebeurde met me, maar ik voel me nu alweer een stuk beter, maar ik wil graag weten of er mee mensen zijn die hebben gehuild o in ieder geval een klote gevoel gehad hadden ,wat ze niet kunnen beschrijven???EN ik wil alleen weten wie wel en geen kutopmerkingen, dat moet ik nie hebben, dus aub beetje respect, en alsjeblieft schaam je niet of zo om et te zeggen want ik voelde me zo vreem dat ik als 14 jarig meisje heb moeten huilen om de dood van een politicus, wel een hele menselijke maar toch, tis vreemd vind ik, please laat et ff weten als, jij dat ook heb gehad??