Enkele bericht bekijken
Oud 12 May 2002, 14:07   #48
MilkyWayz
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje

okay ff voor jou informatie kwoon niet in de randstad woon in den bosch, en als je dat als randstadt ziet, denk ik dat je je topo opnieuw mag gaan leren, ten tweede, ik erger me inderdaad aan de buitelanders die de nl taal niet leren! En wat wil je dan dat al die weilanden die er nu nog nog zijn vol gebouwd zijn, wil je dat??? Over 30 jaar, zal er geen weiland meer zijn als we zo door gaan, en ik heb niks tegen buitelanders maar ff rekenen, nederland staat op de tweede plek, met het aantal buitelanders, duitsland op 1 maar duitsland is ff 8 keer zo groot, dus ik denk dat je allemaal wel met je ik vind dit, ik vind dat, toch ff moet gaan kijken wat realistisch is.
ik denk niet dat jij het concept van dit topic helemaal goed begrijpt. We hebben het hier over pim fortuyn en waarom veel mensen hem een racist vinden.
En dat over dat nederland op de 2e plaats staat en blabla. Dat zijn PERCENTAGES, GEMIDDELDEN en STIERENSCHIJT :r

Citaat:

en dat pim op den duur helemaal geen buitelanders meer wou binnen laten vind ik helemaal geen slecht idee, want nederland is te vol, o sorry druk!
En iedereen die hier zegt dat pim een racist was, echt niet he, want waarom heeft hij dat zoveel buitelandse aanhangers????
je woonde in den bosch zei je? Nou, kom jij maar eens een dagje naar Wageningen dan zal ik je es laten zien dat nederland alles behalve vol/druk is. Dat jij nou toevallig in een stad woont waar veel andere mensen ook wonen wil niet gelijk zeggen dat de rest van nederland ook zo "vol" is.

Citaat:

de marokanen en turken die nu komen, zijn hier echt niet als gastarbeider hoor, die hebben gehoord dat als je in nderland niet werkt, geld krijgt!
whoehahahahahahahahaha
en hoe komen wij aan deze informatie??
droom lekker verder lieve schat, maar dit is dus ook weer een typisch geval van alle marrokanen en turken over 1 kam scheren

Citaat:

maar die economische vluchtelingen die mogen ze wellis ergens anders heen sturen, want die komen hier alleen maar omdat het in nderland beter gaat dan in hun land
en o o wat hebben we toch weer een hoog niveau hier, en o o wat een goede argumentatie. En o o wat erger ik me aan mensen als jij. :r
Dat bewijst maar weer hoe weinig vertrouwen jij hebt in het beleid hier in nederland. En als de lijst van pim Fortuyn aan de 'macht' zou komen, zou ik je idd geen ongelijk geven, maar we zullen zien na 15 mei.
  Met citaat antwoorden