Enkele bericht bekijken
Oud 12 May 2002, 14:13   #49
Fallen_Engeltje
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by MilkyWayz

ik denk niet dat jij het concept van dit topic helemaal goed begrijpt. We hebben het hier over pim fortuyn en waarom veel mensen hem een racist vinden.
En dat over dat nederland op de 2e plaats staat en blabla. Dat zijn PERCENTAGES, GEMIDDELDEN en STIERENSCHIJT :r

Kijk is ff in de nadere topics!!!!

je woonde in den bosch zei je? Nou, kom jij maar eens een dagje naar Wageningen dan zal ik je es laten zien dat nederland alles behalve vol/druk is. Dat jij nou toevallig in een stad woont waar veel andere mensen ook wonen wil niet gelijk zeggen dat de rest van nederland ook zo "vol" is.

Dat in wageningen minder mensen wonen wil niet gelijk zeggen dat dat in de rest van nederland ook zo is!

whoehahahahahahahahaha
en hoe komen wij aan deze informatie??
droom lekker verder lieve schat, maar dit is dus ook weer een typisch geval van alle marrokanen en turken over 1 kam scheren

Ben jou schat niet!

en o o wat hebben we toch weer een hoog niveau hier, en o o wat een goede argumentatie. En o o wat erger ik me aan mensen als jij. :r
Als jij je toch zo ergerd aan mij, dan ga je toch lekker weg hier, ik weet niet wat jij hier dan nog doet!

Dat bewijst maar weer hoe weinig vertrouwen jij hebt in het beleid hier in nederland. En als de lijst van pim Fortuyn aan de 'macht' zou komen, zou ik je idd geen ongelijk geven, maar we zullen zien na 15 mei.

Nee, ik heb inderdaad geen vertrouwen in het beleid in nederland!
  Met citaat antwoorden