Enkele bericht bekijken
Oud 17 May 2002, 19:57   #14
Inge
Guest

Standaard

Hee...!

Nou, je hoeft je écht niet druk te maken hoor! Ik heb sinds een week (iets langer dan een week eigenlijk, maar ja, boeiuh!) een vriendjuh. En we hebben ook nog niet gezoend ofzow. Je moet elkaar toch eerst beter leren kennen vind ik, voordat je met iemand gaat zoenen.
Ik ken zoveel mensjes van jouw leeftijd die nog nooit gezoend hebben. En ook nog geen vriendjuh hebben gehad! Dus je bent echt niet de enige hoor!

Ik had dat eerst ook: dat ik een jongen écht leuk moet vinden. En dat ik ook niet gedwongen wil worden om met iemand te gaan zoenen. Ik heb dus nu een vriendjuh en er is zo'n meisje bij mij in de klas, die zich de hele tijd ermee bemoeit wat ik doe en niet doe met die jongen. Zegt ze zo: " Ik snap echt niet dat jullie nog niet gezoend hebben hoor!" En: " Tssss, jullie lopen een km uit elkaar en hebben elkaars hand nog niet eens vast!".
Dat kan ik dus echt niet uitstaan. Oke, als zij dat meteen doet als ze een vriendjuh heeft, oke. Maar dan hoeft ze niet tegen mij te zeggen wat ik wel en niet moet doen! Daar kan ik dus echt niet tegen he! Ik denk bij mezelf: Dat komt allemaal wel. Hoeft toch niet meteen al de eerste dag te gebeuren dat we iets hebben!?

Dus meizzie, maak je maar niet druk. En trek je vooral niks van anderen aan! Ga gewoon op je gevoel af...!

Groetjes en kusjes Inge!