Enkele bericht bekijken
Oud 19 May 2002, 14:15   #5
Mr.Master
Guest

Standaard

LoeLoe heeft gelijk. Je moet jezelf niet de schuld gaan geven voor iets wat buiten jouw macht ligt. Ik kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen. Die vier jaar zijn zowieso niet voor niets geweest, dat kan ik je wel vertellen. Het gaat goed komen met je vader, hij wordt beter. Is er niet iemand die mensen helpt na zo'n ongeluk. Ik bedoel er zal toch wel een psycholoog zijn voor hulp?

Je hebt op dit moment al veel meer megemaakt dan veel andere mensen. En zoals het nu is is het erg zwaar voor je. Het is lief dat je er zo bent voor je vader, maar het is niet goed voor je. Je bent nog te jong om zulke problemen aan te kunnen. Mensen moeten eerst veel jaren studeren voordat ze dat kunnen. Je denkt veel aand je pa en ma, maar je vergeet jezelf een beetje denk ik.

Mandy, geloof me als ik zeg dat je een erg leuke meid bent. Er is geen reden waarom je jezelf zo af moet kraken. Als ik je een knappe meid vindt dan zijn er zeker weten meer jongens die dat denken.

Hier op dit forum zullen altijd wel mensen zijn die naar je luisteren, en die je proberen te helpen

Ton
  Met citaat antwoorden