Enkele bericht bekijken
Oud 22 May 2002, 23:03   #5
Smarthezz
Guest

Standaard JLPF

Ja leuk allemaal. Ik vind het persoonlijk nog minder de moeite waard dan het opeten van een hoop paardeschijt als je geen honger hebt, maar ok.

Waar de neuk haal je kiezers vandaan? Als je een lijst maakt voor jongeren, dan heb je mensen nodig die erop stemmen. Die mensen moeten 18 jaar en ouder zijn. Mensen van 18 jaar en ouder hebben al inspraak in de politiek dus hoeven niet op jouw partij te stemmen. Oftewel: je zult geen stemmen krijgen.

Daarnaast: jongeren hebben niet voor nix weinig inspraak in de politiek. Ik bedoel: jongeren bekijken dingen te eenzijdig en hebben vaak niet door dat oplossingen niet deugen. Kijk maar naar de grote jongeren aanhang van Pim Fortuyn! De jongeren zien de man en zijn dom genoeg om te denken dat wat hij zegt ook allemaal KAN! In praktijk is dat voor het grootste gedeelte gewoon ronduit niet zo. Jongeren zien dat alleen niet. En als dan de jongeren mee zouden stemmen zou de chaos in Nederland alleen maar groter worden.

Denk niet dat ik wat tegen de LPF heb hoor. Het is wel allemaal goed voor de politiek en alles, mensen gaan eindelijk nadenken over wat ze zeggen enzo. Maar, ik denk ook dat mensen over 4 jaar zullen inzien dat de LPF niet de toekomst is van Nederland. Want dat staat wel vast, kijk maar naar de oplossingen die er aangedragen worden..
  Met citaat antwoorden