Probeer zo snel mogelijk van dit probleem af te komen, ik denk dat er 2 oplossingen zijn.
1. vragen op je na school even met hem kan praten gewoon zonder andere mensen erbij.
2. naar zoveel mogelijk disco's gaan en een andere (leukere) jongen zoeken.
ik ben het met vele andere eens dat oplossing 1 toch de beste is. misschien denk je teveel na over de kleinste signalen die hij misschien afgeeft, zoals het vergeten van die bijles, die is hij niet vergeten omdat hij jou niet mag oid. hij is het gewoon vergeten, een mens vergeet wel eens wat. als je nu gaat nadenken over hetgene dat je naar het toe moet lopen en tegen hem zegt dat je even met hem wil praten is geen signaal waardoor hij kan denken dat je hem leuk vind. Denk daar ook niet teveel over naa, ik bedoel, misschien denkt hij wel dat je met hem wil praten over je cijfers ofzo. vraag gewoon even na de les aan hem of je hem kan spreken na schooltijd, als hij dezelfde dag geen tijd heeft, goeft dat ook niet te komen omdat ie je niet mag. vraag dan gewoon of het die dag daarnaa kan ofzo. stap er gewoon op af, en denk er niet teveel over naa, daar ga je alleen maar van twijfelen, waardoor je je nog weer kutter gaat voelen. Probeer ook echt zo snel mogelijk dit te doen, anders blijf je er misschien wel een jaar mee rondlopen, en dat is echt kut, om een jaar lang te denken: vind ie me leuk of niet? ik durf het niet te vragen. ik zou zeggen ga erop af.
Joost
|