Enkele bericht bekijken
Oud 24 May 2002, 00:53   #10
Joost
Guest

Standaard

ik denk dat je je broer moet laten realiseren waar hij mee bezig is en dat er een oplossing moet komen. En ik denk dat het het beste is als je het je ouders laat doen. Vraag ook of je vader belooft niet boos te worden op je broer als je het slechte nieuws gaat voorleggen aan je ouders. doe dit ook niet waar je broer bij is! (maar daar was je denk ik wel achter...anders heb je misschien kans dat je broer jou inelkaar schopt en slaat, je vader mag ook niet weten dat hij het van jou weet). want je ouders staan toch boven je broer, je broer slaat je ouders denk ik veel minder snel als jou! ik denk ook dat het verstandig is als je vader boos op hem word. Daar schiet zo iemand NIETS mee op. je vader (lijkt mij de verstandige man met de broek aan in huis) moet het hem er serieus over hebben. je vader moet gewoon vragen of ie het doet en als hij ja zegt dat hij dan zal beloven niet boos te worden. Je vader moet uitleggen dat ie om hem geeft (tenzij dat niet het geval is, maar dat denk ik niet, anders zou hij niet boos (willen) worden) en dat jullie samen een goede oplossing moeten vinden. Als je namelijk boos op hem word gaat ie zich kutter en kutter voelen en gaat ie meer en meer gebruiken tot hij er een keer aan onderuit gaat.
Dus doe er wat aan, ik wens je sterkte.

Joost
  Met citaat antwoorden