Enkele bericht bekijken
Oud 24 May 2002, 06:33   #7
!Y!US!C!30X
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Joost
eventjes negatief meelullen...
ik weet niet of je wel eens in alkmaar ofzo bent geweest op donderdag-koopavond? maar er rijden minstens politiewagens door de stad om criminele jongeren even uit elkaar de halen. Tot mijn spijt moet ik zeggen dat dit meestal jongens met een kleurtje zijn. Ik heb geen hekel aan ze...maar het valt me wel op. nouja, als die politie eventjes niet in de buurt is voel ik me gelijk onprettig, ik zorg dat ik geen oogcontact met me krijgen omdat ze ze me anders aanspreken omdat: "ze effe moeten bellen, en als ze zin hebben houden ze je telefoon" "hun sigaretten net op zijn (terwijl hassan dr net 1 opsteekt)" of omdat ze "10 eurocent tekort hebben voor een hamburger wat achteraf 5 euro blijkt te zijn" als jullie dit gezeur nog nooit hebben gehad, mag je erg blij zijn, het is namelijk niet fijn om genaait te worden waar je bij staat omdat je maar een machteloos ventje bent.

dit was mijn kut-ervaring van de dag ;P
daar heb ik dagelijks mee te maken, ik woon in Alkmaar en heb dagelijks met dat soort jeugd te maken(van school)
En je hebt idd wel gelijk dat ze haast allemaal geen nederlandse afkomst hebben..
Ik moet blij zijn dat ik tegenwoordig me mannetje kan staan, maar er is us een kind bij ons op school in elkaar geramd, rede 'hij was lomp'
Waren 3 turken die het deden..
Maar ach daar heb ik al in andere topics over gehad..
Alkmaar is idd niet veilig
  Met citaat antwoorden