Onderwerp
:
Zelfmoord
Enkele bericht bekijken
30 May 2002, 21:47
#
56
Aristootjuh
Guest
Berichten: n/a
WHAHAHA, nee meid, jij kan gewoon geen discussie voeren! Bent gewoon te zwak om je mening/stelling ed te verdedigen..