Onderwerp: Stop Rascisme!!
Enkele bericht bekijken
Oud 31 May 2002, 14:54   #77
MilkyWayz
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X
Milkywayz.. ik snap je best wel, niet alle buitenlanders zijn slecht! maar ze hebben zich te gedragen vind ik..
En bij mij op school zijn het toch vaak de buitenlanders die ruzie hebben, niet dat ik wil zeggen dat de nederlanders nooit ruzie hebben, maar meestal de buitenlanders..
En hun gaan vaak verder dan alleen schelden, ze zijn agressiever..
En ik word er gewoon ziek van dat de straten stuk veiliger was als een groot deel van de buitenlanders er niet waren(de criminele buitenlanders)en dat zijn er veel, dat weet ik, omdat ik ze ken, hier in Alkmaar is er 1 wijkje waar alleen maar buitenlanders wonen en geen blanke die het durft te betreden, dat is toch niet meer normaal, of vind jij van wel?
Dat soort mensen moeten echt oprotten, maar die worden weer door de wet beschermd vanwege racisme, nou dat vind ik niet meer normaal, en ik zeg niet dat alle buitenlanders weg moeten, maar een groot deel wel omdat dat gewoon criminelen zijn
Tuurlijk hebben ze zich te gedragen, ik ga hun gedrag ook niet goedpraten, maar het moet van 2 kanten komen. Ik moet wel zeggen dat de buitenlanders die ruzie zoeken zich gewoon moeten gedragen, daar heb je gelijk in want ruzie maken zouden ze in hun eigen land ook niet zo extreem vaak doen..

En wat je zegt dat die ruziemakende buitenlanders worden bescherm door de wet vanwege rasicme, dat slaat nergens op. Ruzie heeft niks met rasicme te maken, discrimineren, dat is rasicme, maar wanneer spreek je van discriminatie? Ik vind wel dat er buitenlanders zijn die veel te snel van rasicme spreken.
En ik weet niet of er bij die ruzie's van jullie gediscrimineerd wordt, maar zo niet, dan hebben ze niks met die wet tegen rasicme te maken..
  Met citaat antwoorden