Citaat:
Originally posted by Miss_Sweetgirl
ZELFMOORD VIND IK ZO DOM, OKEE SOMS BEN JE BEETJE DEPRI MAAR OM JE ZELF DAN METEEN TE VERMOORDEN, DAT SNAP IK NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MISSCHIEN KAN IEMAN ME DAT UITLEGGEN???????
|
Ik denk niet dat je het kunt begrijpen voor dat je het zelf meemaakt, veel mensen die denken van o dat zou ik nooit doen en dit en dat, maar er zijn genoeg dingen te bedenken waarom iemand weg zou willen uit het leven wat ie lijdt, en dat is moeilijk te begrijpen voor mensen die niet weten wat het denken over zelfmoord precies inhoudt, want je kunt niet zomaar zeggen het is dom maar voor sommige mensen is het hun enige uitweg, zo zien zij dat dan, en dat beetje depri waar je het over hebt dan heb heb je ook niet van die neigeingen maar als je echt deprisief bent en ik bedoel echt, dus dat je niets anders kan dan huilen, aan zelfmoord denken enzo dan ga je van zelf een keer voor een trein staan dat klinkt stom, maar op dat moment kun je daar niet bij denken, ik heb het geluk gehad dat er iemand was die mij an het spoor gehaald heeft. En trouwens ik denk, ik kan eigenlijk niet oordelen maar de meeste die op de forum hebben geschreven ik wil zelfmoord plegen ik heb het al geprobeerd zullen nooit zover gekomen zijn als de zlefmoord waar wij het over hebben want zeg nou zelf al voor ee trein staan en net op tijd weggehaald worden is wel ff heftiger dan al met een glasscherf in je hand te zitten en dat toevallig je moeder je voor et eten roept en dat je het dan maar na het eten doet, ja dat klnkit heel vreemd maar ik snap wel waarom je hier een beetje veemde indruk krijgt van al dat zelfmoord gedoe.