Ik weet wat je bedoeld. Mensen zeggen dat het allemaal maar hartstikke meevalt en dat je blij moet zijn met wie en wat je bent en hebt. Helaas zijn de negatieve dingen makkelijker te geloven dan de positieve dingen.
Probeer jezelf niet te vergelijken met anderen. Jij bent wie je bent en als anderen dat niet kunnen accepteren kunnen ze de pot op. Ik geloof niet dat ze naast je lopen uit medelijden. Ze lopen naast je omdat ze je vriendinnen zijn. Ze zijn je vriendinnen omdat ze je aardig vinden. Je hoeft niet een meisje die alijd op de cover van een blad staat te zijn, dat hoeft niet mandy. Jij bent gewoon wie jij bent, en het klinkt misschien hard, maar je moet er op de 1 of andere manier toch mee leren leven. Zijn er dingen die je kan doen om je zekerder te gaan voelen? Leuke kleren, make-up, sport, feestjes, whatever? Probeer veel leuke dingen te doen met de mensen om je heen en denk niet tè veel na over je uiterlijk. Kijk naar de positieve dingen. Je bent een hele lieve meid. Ik hoop dat je gewoon de goede kanten van jezelf blijft zien. Sterkte meid