oke, wat heb ik wel, eens kijken. Ik heb ouders, zodra ik zeg dat ik een proefwerk heb moet ik meteen gaan leren, als ik een onvoldoende haal kan ik me maar beter bergen en als ik dit jaar blijf zitten is de wereld te klein. (m'n vader is trouwens een sprekend voorbeeld van de man die op zondag het vlees komt snijden)
Wat heb ik nog meer, vrienden?? uit m'n eigen dorp ben ik zowat de enige die naar ijn school gaat, de rewst woont minstens 5 km verderop (dat bevordert het allemaal niet echt) en in de 1e en 2e werd ik alleen maar geslagen (dat is eigenlijk heel vreemd, ik was toen namelijk de grootste en de breedste, nu niet en ik word nu niet meer geslagen). Mensen op school beginnnen me nou een beetje als een mens te behandelen, i.p.v een soort object dat geslagen kan worden, ze doen zelfs aardig, aslof het vrienden zijn.
En ik weet niet wat ik er mee moet........
en zo kan ik nog wel doorgaan. Ik wilde eigenlijk dat jullie iets verzonnen dat positief was, want ik kom er niet op.
zoals melch zei: 'maar wij in het 'rijke westen' hebben het lang niet zo slecht als in de derde wereld landen. '
zo zie je maar hoe verkloot de wereld is.