3 June 2002, 22:36
|
#76
|
|
Guest
|
Re: Re: Re: Zelfmoord
Citaat:
Originally posted by Miss_Sweetgirl
1. vin d je het slim dan -->> iets wat totaal niet ter zaken doet, beantwoord gewoon een vraag inplaats van een tegenvraag.
2. ik ben 14 vind ik niet jong --- >> geloof mij zeker in jou geval, veelste jong
3. als caps er meet te maken heb stond perongeluk aan -->> boeiend
4. waarom post je dan??????? -->> voor de mensen met een interlectueel hogen nivo dan 14, misschien ?
|
hee dit vroeg ik geeneens
|
|
|
|