Citaat:
Originally posted by sweety_pauwtjuhh
Jah maar halloww *gaat zich er weer even mee bemoeien*
Als iemand zelfmoord wil plegen moet die gene dat dus maar niet doen omdat het egoistisch is tegen over je medemensen. Dus je moet maar gewoon je rotleventje blijven leven omdat je anders andere mensen pijn doet. Dat slaat toch ook nergens op
|
ooit gehoord van hulp zoeken.? iedereen kan hulp zoeken en als je het niet kunt dan mag je voor part zelfmoord plegen.