Onderwerp: Zelfmoord
Enkele bericht bekijken
Oud 4 June 2002, 20:57   #108
!Y!US!C!30X
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Mr.Master
wat kan jou de mensen dieje pesten nou schelen. Aan hun heb je niks te danken...

Tuurlijk moet je zelf bepalen voor zelfmoord. Maar denk es na, waarom je zelf van kant maken als er nog iemand om je geeft? Pest die gasten terug, of ga desnoods naar een andere school.

"waarom altijd aan anderen denken", volgens mij net andersom, waarom altijd aan jezelf denken. Ik ben het met je eens dat anderen niet met je besluit te maken hebben. Of toch wel? Het zijn immers anderen die je zo ongelukkig maken
Vaak als je word gepest heb je geen vrienden(ik zelf heb maar 1 ECHTE vriendin, voor de rest stel fake-vrienden)
En pest terug? makkelijker gezegd dan gedaan..
En voor pesten kan je niet weglopen, het blijft bij je hangen, je zelfvertrouwen gaat eraan, je voelt je kneuzig(en ga maar door..)
En voor zelfmoord kies je voor jezelf..niet voor andere, als je heel veel leid dan geef je niet meer om die anderen, dan wil je dood..
En op dat moment moet je zelf bepalen of je zelfmoord pleegt, en niet denken dat er nog mensen om je geven, het gaat om jezelf, of je zelf door wilt..