dat is waar ik de laatste tijd serieus aan denk. na m'n vorige topic over m'n depressie was t een beetje up maar daarna weer heel down......daarna heb ik geen goeie up meer gehad....ik heb t voornamelijk over vriendschap......de laatste tijd laat iedereen die ik als een goeie '(chat)vriend(in)' beschouw me vallen als een baksteen......irl heb ik geen echte vrienden.....ik ga wel met mensen om enzo mja die willen me blijkbaar nie als een vriend hebben

en op t internet.....tja iemand heeft iemand me in een bepaalde topic op een ander forum zwart zitten maken door te zeggen dat ik bij IEDEREEN loop te slijmen terwijl ik alleen maar aardig en vriendelijk wil doen

sindsdien wilt zowat niemand meer met me praten en anders zeggen ze bijna niks

en sindsdien voel ik me heel erg eenzaam...sommige van jullie weten misschien nog wel dat ik verlegen ben en heel erg onzeker ik zal ook maar gelijk vertellen wrom ik dat ben
eerst, op de peuterschool zeg maar, was ik zo'n normaal mannetje......toen werd ik zomaar opeens gepest omdat t qua uiterlijk me nie helemaal zat en omdat ik toen 'zwak' was en toen 'sloot' ik mezelf maar op in t diepste van me....t liefste wat ik wilde was vriendjes hebben en nie meer gepest worden.....maar toen al (!!!) voelde ik me heel eenzaam

toen kwam ik in de 1e 7 groepen......ik werd toen ook veel gepest om dezelfde redenen als op de peuterschool.....toen voelde ik me steeds eenzamer en had ik toen al t gevoel dat ik nie nodig was op de wereld....begon me sinds groep 7 af te vragen hoe t zou zijn als ik er nie meer was......heb sindsdien dan ook 1 of 2 zelfmoordpogingen gedaan die beide mislukten.....ik kon t nie opbrengen op 1 of andere manier.....maar nog steeds vraag ik me af hoe t zou zijn als ik er nie meer was. 1x heb ik t geprobeerd in de brugklas toen ik op t Nassau zat.....toen heb ik t geprobeerd met een vleesmes maar ik kon t nie opbrengen op 1 of andere manier
andere keer was toen ik een keer van een verjaardag terug kwam bijna 2 jaar terug in de zomer van m'n oude buurmeisje...toen wilde ik t kanaal inspringen van de brug af
ik vraag me soms af wrom ik er nog ben....ik bedoel....wat moet ik anders? wrom zou ik nou nog leven? ik bedoel.....geen vrienden, geen succes in liefde en dat heb ik al bijna 15 jaar waarvan t 7 jaar geleden serieus is geworden
sorry maar moest t gewoon ff kwijt