Citaat:
Originally posted by Direwolf
wolfje's antwoord
|
om eerst ff op smaragdje te komen, als je gaat studeren terwijl je 20 bent, daarbij hoef je nie eens de oudste van de klas te wezen hoor, er zijn ook mensen die omgeschoold moeten worden of weer een opleiding willen gaan doen voor werk later, dat soort mensen kwam ik genoeg tegen op de open dagen die ik bezocht heb, en dat waren niet alleen maar ouders van kinderen die meegegaan waren
waarschijnlijk heb je er dan wel minder last van om gepest te worden aangezien er waarschijnlijk weinig bekenden van je naar die school zullen gaan (hoop ik dan voor je, en anders zullen ze vast nie allemaal dezelfde opleiding als jou nemen, dus je zal hoogstwaarschijnlijk wel bij veel onbekenden in de klas komen, voor mensen als jou is dat wel beter
en nu wolfje: ik weet wel wie dat ene persoon is, maar diegene zal t heus nie zo bedoelt hebben om jou zo de grond in te boren, ik hoop voor dat persoon dat die zich wel beseft wat diegene je aangedaan heeft, maar het persoon in kwestie had er vast ook niet op gerekend dat diegene jou zo de grond in zou trappen
en ja...dat je geen geld hebt is idd wel naar jah, dan kom je ook zo ver, je zou kunnen gaan werken, maar ja...met een mavo-diploma kom je tegenwoordig niet zo ver, maar er zijn nog zat mbo's mocht je de havo niet gaan halen om een 1 of andere manier...(wordt vervolgd, dit word anders een hele lange post)