Enkele bericht bekijken
Oud 4 June 2002, 23:24   #14
Bird Of Prey
the bearded lady

Bird Of Prey's Avatar

Standaard

...(vervolg) ik denk niet dat me ouders t toestaan dat ik jou tijdelijk hier onderdak zou kunnen geven, zij kennen jou geen eens, dat zal dan wel de voornaamste reden zijn

ik denk dat t voorlopig t beste is dat je iets van een bijbaantje oid neemt, iets waarmee je wat geld kan verdienen zodat je iig een (redelijk) onderdak ergens anders zou kunnen betalen en eventueel een deel van de opleiding mochten je ouders dat nie (helemaal) doen

en dan kun je nog zoeken naar een eventueel baantje, zodat je je onderdak/opleiding/wat je ook moet betalen kan betalen, als je ergens gaat inwonen waar al meerdere personen wonen is dat mooi meegenomen, dan deel je de huur en heb je individueel minder kosten

de combo werken/school zal mschien zwaar zijn, maar goed...zelfmoord is ook nie alles en de situatie waarin en waar je je nu bevindt is al helemaal niet ideaal, ik zal als ik jou was iig nog goed vragen naar advies, meerdere mensen kunnen meer advies geven en misschien jouw antwoorden beter beantwoorden en je zekerder stellen met wat je te doen staat