Enkele bericht bekijken
Oud 5 June 2002, 07:57   #17
Rijntje
Guest

Standaard

hey drollie,

wat is dit nou?? je ben een hardtsikke coole gast man?
IRL ook! (komop we kunnen dat nu tog wel weten, het was hardstikke leuk en de volgende keer word het nog leuker ;-) ) dr is helemaal niets mis met je hoor, uiterlijk en innerlijk.iedereen is onzeker...bedoel dat ben ik zelf ook, maar als je je een klein beetje over die onzekerheid zet, word het veel beter. laat mensen maar een zien wie je bent, hallo ik ben tijn en ik leef ook nog hoor! want zodra ze je leren kennen zullen ze zien dat je echt een onwijs toffe gast ben (en dat meen ik hoor , je bent echt cool)

je bent een soort van mensen schuw geworden denk ik, en daar moet je overheen komen. ga wat vaker onder mensen, spreek klasgenootjes wat vaker aan. hoe meer "contact" jij met de buitenwereld maakt hoe meer ze je gaan respecteren.

laat het verleden voor wat hij is, je kunt het tog niet meer veranderen. begin op nieuw een nieuwe stap. maar pleeg geen zelfmoord, ten eerste ga je dr veel mensen pijn mee doen en ten tweede je heb het nog niet eens geprobeerd dus komop jongen ik weet dat je het kunt. en als je hulp nodig heb kun je me dat altijd vragen he ;-)