Enkele bericht bekijken
Oud 5 June 2002, 12:04   #22
lydia
Guest

Standaard

hej tijn... als je dat ooit doet... oww.. ik zou je killen..

nee geintje hoor... mja.. dan nog.. ik wil niet dat je dat gaat doen.. je zit nu in een dal maar daar kom je heus wel weer uit... misschien heb je wat hulp nodig.. nou ik ben er en al meer hebben zich bereid gesteld voor hulp... mja er is ook nog altijd zo iets als psychische hulp.. proffessionele hulp...

mja... misschien moet je t anders doen... weglopen.. mja dan denk je waar moet ik heen? ik kan niet zomaar bij iemand thuis gaan zitten.. nou het kan heus anders hoor...
je moet zorgen dat je volgend jaar naar t mbo gaat.. omdat je 18 bent krijg je de studiefinanciering... dan moet je dan gaan weglopen... je loopt weg en er zijn speciale opvangcentra.. die centra helpen je met òf terugkeren naar huis, òf een eigen kamer vinden. dit heeft mn zus ook gedaan.. ze zit daar.. en die mensen helpen haar een kamer te vinden... hierdoor kan ze al binnen 2 maanden ofzow op kamers als t een beetje meezit.. hier kun je niet heen als je geen inkomen hebt... want dan kun je je kamer niet bijhouden/onderhouden.. dus daarom moet je wachten op studiefinanciering dan.. mja.. je kunt in dat opvangcentrum ook psychische hulp krijgen of gewoon met een maatschappelijk werker praten.. ik denk dat dat voor jou dan best wel goed is.

als je dit zou doen kun je dat best in een vreemde stad behoorlijk ver weg van waar je nu woont doen... dan heb je van niemand meer last die je kent.. (mijn zus zit in leeuwarden..mja das voor jou wel heeeel ver weg denk ik) anywayz.. dit is een betere oplossing dan zelfmoord denk ik.. want dat is idd laf... je draait weg van je leven zonder dat je kijkt of er nog wat moois van te maken is... en de mensen die van je houden zullen ook ontzettend verdrietig zijn... misschien raakt een van hun zelfs wel in de put... en dat moet natuurlijk ook niet...

ik sta heus achter je... mja dat wat je zei over die ene die je op dit forum de grond in trapt vink echt niet fijn van je... hij heeft dat echt neit zo bedoeld... hij zet gewoon een eerlijk topic op dat ook nog best eens popi kan worden omdat iedereen ff lekker mag zeggen wie je absoluut niet mag... de enige die ik echt niet ag is de streepjescode 1120611... dat vind ik maar niks... mja hij zei gewoon eerlijk dat hij jou niet mocht.. dat is zijn MENING dat wil niet zeggen dat iedereen dat vind of dat jij je er wat van moet aantrekken.. ik bedoel der zijn heus ook wel mensen op dit forum die mij niet mogen... nou boeie dan... zolang de mensen vanwie ik graag heb dat ze me wel mogen.. zolang die me mogen is alles me best... kan t me niets schelen... zo zou jij ook moeten denken.. ipv hem nu ineens de grond in te trappen en hem een schuldgevoel te geven... als jij er wel vandoor gaat kan hij zich lekker lullig voelen.. was dat je bedoeling?? ik hoop t niet want dat zou lullig zijn.. maar haal asjeblieft die opmerking over hem terug want ik vind em niet rechtvaardig...

nja ik sta nog wel achter je...
kussies en knuff, lydje