ooit gehoord van vertrouwen in je zelf te krijgen.. ik weet het is moeilijk maar mij is het ook gelukt.. ik ben mijn hele leven gepest vanwege me uiterlijk en vanwege me gehandicapte broertje enzo al meer dn 14 jaar lang en ik heb heel vaak met zelfmoord rond gelopen en ik heb het ook 6 keer geprobeerd... ik werd elke dag gepest en in elkaar geslagen.. omdat ik geen type ben om hulp te zoeken konden mijn ouders het ook niet aan me zien.. tot dat ik voor het eerste keer toen ik 12 was in de ziekenhuis belande om me maag leeg te pompen omdat ik pillen heb geslikt.. mijn ouders hebben heel goed met me gepraat en ik werd minder gepest omdat ze me zielig vonden. maar toen me beste vriendin dood ging aan zelfmoord draaide ik helemaal door.. ik werd weer gepest.. en ik was verdrietig..om haar dood.. en boos ook.. en ik wou ook zelfmoord gaan plegen om bij haar te zijn.. naar drie pogingen werd ik door me ouders naar een psychaiter gestuurd.. het helpte goed.. tot dat ik naar de hogere school ging en weer gepest werd.. en toen heb ik het weer proberen te plegen.. nu 2 jaar later.. heb ik eindelijk me vertrouwen weer terug en ben voor me opgekomen de mensen die mij gepest hebben durven niet eens meer in mijn buurt te komen..
|