Enkele bericht bekijken
Oud 5 June 2002, 14:17   #27
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by manderijn

je bent een soort van mensen schuw geworden denk ik

ten tweede je heb het nog niet eens geprobeerd
wat bedoel je met mensenschuw?

ik heb tot 2x toe geprobeerd zelfmoord te plegen....staat ook in m'n 1e post

Citaat:
Originally posted by lieve colafles

maar er zijn twee mogelijkheden
* er voor wegrennen en ten onder gaan
* er voor vechten en er als sterker persoon uitkomen.

tuurlijk kan je blijven (doodgaan) in de situatie waarin je nu
verkeerd maar het risico is dan dat je het leven, wat voor jou zo goed zou kunnen worden, achterlaat en alleen de leegte van het leven hebt gekent..
ik heb altijd gevochten maar steeds werd er dan harder tegen mij gevochten....de wil om te vechten is nie echt meer aanwezig

ik heb alleen maar nadelige momenten gehad in m'n leven....op 2 mensen na...die hebben me een beetje gelukkig gemaakt maar als t nie meer word voor me in me leven, dan zie ik geen andere uitweg....ik bedoel, ik zie een aantal mensen als een goeie (vriend)in maar voor t overgrote deel van de tijd (die ik dus zie als een goeie vriend(in)) lijkt t alsof t van 1 kant moet komen, mijn kant

Citaat:
Originally posted by lydia
ik sta heus achter je... mja dat wat je zei over die ene die je op dit forum de grond in trapt vink echt niet fijn van je... hij heeft dat echt neit zo bedoeld... hij zet gewoon een eerlijk topic op dat ook nog best eens popi kan worden omdat iedereen ff lekker mag zeggen wie je absoluut niet mag... de enige die ik echt niet ag is de streepjescode 1120611... dat vind ik maar niks... mja hij zei gewoon eerlijk dat hij jou niet mocht.. dat is zijn MENING dat wil niet zeggen dat iedereen dat vind of dat jij je er wat van moet aantrekken.. ik bedoel der zijn heus ook wel mensen op dit forum die mij niet mogen... nou boeie dan... zolang de mensen vanwie ik graag heb dat ze me wel mogen.. zolang die me mogen is alles me best... kan t me niets schelen... zo zou jij ook moeten denken.. ipv hem nu ineens de grond in te trappen en hem een schuldgevoel te geven... als jij er wel vandoor gaat kan hij zich lekker lullig voelen.. was dat je bedoeling?? ik hoop t niet want dat zou lullig zijn.. maar haal asjeblieft die opmerking over hem terug want ik vind em niet rechtvaardig...
maar tis wel rechtvaardig wat hij heeft gedaan zeker? zo'n klote actie is t......hij moet goed beseffen dat die zelfmoordneigingen heel veel sterker zijn geworden dankzij hem....dus nee ik haal t nie terug.....t mag dan wel zijn mening zijn maar ik vind t een klote actie dat ie t gelijk op t forum postte