Citaat:
Originally posted by lydia
mag ik weten waar jij bent nu dan?(niet letterlijk) maar wrom je zelfmoord wilt plegen...
|
Zal wel ff me verhaaltje neerzetten, ik had een mooi leventje, tot groep 5, mijn beste vriend begon me te pesten, nou ik kan slecht tegen pesten, en in groep 6 pesten me zodanig erg(niet leuk meer)dat ik depressief werd..Tevens in dat jaar kreeg ik last van nachtmerries, lag altijd s'avonds huilend in me bed, al mijn 'goede' vrienden lieten me in de steek..
Uiteindelijk ben ik ook nog us mishandelt 1x door een leraar van me in groep 6..Niet heel ernstig maar toch..
In groep 7 werd ik ook door getreitert en uiteindelijk heb ik 1x een poging tot zelfmoord gedaan, die is mislukt..
In groep 8 ging het pesten maar door..
Totdat ik in de brugklas kwam, ik d8 echt dat alle mensen me dom en lomp vonden, maar in de brugklas kwam ik eindelijk in een aardige klas, niemand treiterde me en het ging weer beter..
Nu zit ik in de 2de(bijna 3de) en beginnen ze me dom te vinden en word ik weer voor lomp uitgemaakt, en ik heb nu ook eindelijk een echt goede vriendin die me helpt
Wat gaan de mensen doen die zogenaamd me vrienden moet voorstellen, haar helemaal verrot pesten, het gaat nu ook al slecht met haar, en ze zit ook te overwegen naar zelfmoord..
En ik zelf ook, heb in jaren nix leuks meer meegemaakt, alles gaat slecht..soms zie ik het echt niet meer zitten..