Enkele bericht bekijken
Oud 5 June 2002, 19:23   #34
lydia
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf

wat bedoel je met mensenschuw?

ik heb tot 2x toe geprobeerd zelfmoord te plegen....staat ook in m'n 1e post

maar tis wel rechtvaardig wat hij heeft gedaan zeker? zo'n klote actie is t......hij moet goed beseffen dat die zelfmoordneigingen heel veel sterker zijn geworden dankzij hem....dus nee ik haal t nie terug.....t mag dan wel zijn mening zijn maar ik vind t een klote actie dat ie t gelijk op t forum postte
mensenschuw= je praat nauwelijks nog met mensen bang dat ze je kwetsen of zwart maken... je wordt bang voor ze en blijft uit hun buurt

maar dat van mich vink wel lullig van je hoor... dat was een normale opmerking... mja.. moet jij ook weten...

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X

thx.. maar ik heb niet meer het vertrouwen erin dat het goed komt, me broer pest me zelfs nu, en dat word dus langzaam de hele klas, ik zie het al helemaal weer voor me
En wil niet nog een keer door zo'n nachtmerrie gaan
ik weet het echt niet meer..
hmm... je moet gewoon met je vriendin weer naar boven klauteren... maar plees niet zelfmoord.... das zooow zwak... ik heb er ook wel aan gedacht.. mar kzou t nie doen... omdat ik nog steeds mensen hebben die echt van me houden...

Citaat:
Originally posted by Banaan
ik heb dat ook het zelfde...ik heb dingen gedaan die niemand weten en die bijna niemand te krijgen krijgt...gewoon volhouwe...uiterlijk maakt niks uit hoor :S ik heb een vlek op me wang en iedereen denkt dat ik gehandicapte joch ben... das ook helemaal super denkik dan...uiterlijk maakt niets uit dus...ik ben ook niet de mooiste :S
je hebt t mooiste vlekje van de wereld... (zeker mooier dan die vieze pukkel van enrique iglesias:r) en je bent de mooiste jongen van t heelal