Enkele bericht bekijken
Oud 6 June 2002, 20:23   #6
Hertog_Joost
Guest

Standaard

Heel erg herkenbaar, zeker dat je je geen homo voelt, maar toch wel op een jongen verliefd bent... Er is een wezenlijk verschil tussen een homo en een nicht; de enige homo's die op TV komen (althans, de enigen waarvan duidelijk is dat het een homo is) zijn meestal nichten; oftewel mensen die met handen en tasjes wapperen, "JOEHOE!!!!!!!!" roepen en huppelen. Oké, misschien ietwat overdreven, maar het gaat om het principe
Het "gewone" type homo, zoals minstens 98% van de homoseksuelen, valt net zo veel op als Jan Modaal, Joe Sixpack, oftewel helemaal niet. Dat je daardoor bij het woord "homo" het handtasjesvisioen krijgt is natuurlijk heel jammer, maar eigenlijk wel logisch. Het overovergrote deel van de homo's gedraagt zich dus (godzijdank!) gewoon doodnormaal!!

En of je het hem moet vertellen... Tsja, dat blijft natuurlijk je eigen keuze. Om dat te beslissen moet je eerst eens op pad hoe hij over homo's denkt. Probeer het onderwerp eens aan te stippen zonder daarbij in eerste instantie overduidelijkte maken dat jij dat misschien wel bent. Als hij negatief over homo's is, luidt mijn advies: forget him. Als hij er gewoon net als normaal over praat dat hij het allemaal prima vindt, dan maak je mijns inziens niet zo veel kans dat het wederzijds is, als hij een beetje stil is (een stuk stiller dan normaal) en niet echt een mening toont, dan zou het best wel eens kunnen zijn dat hij ook homo is, maar het eigenlijk nog stil wil houden. Of misschien, áls 'ie ook homo is (ik weet niet hoe oud je bent?) weet hij het nog helemaal niet van zichzelf...

Ik zou zeggen, neem een kijkje op http://www.comingout.nl/ , er is daar ook een forum (geen concurrentie voor dit forum mensen ), kijk gewoon even rond!

Veel succes!!
  Met citaat antwoorden