Citaat:
Originally posted by Melch
ahjah, ik weet het... Maar het is wel moeilijk wanneer je bv vraagt aan je girl of ze er klaar voor is, of ze wil... En dan een antwoord krijgt van 'dat weet ik niet'. Of dat ze eerst wel zeggen klaar te zijn, en 2 dagen later weten ze het niet meer, dan weet ik ook niet wat ik wel en niet kan doen...
grtz
|
hoi! ik=ook n meiske.. en ik begrijp het goed als ze eerst zou zeggen dat ze wel wil en dan dat ze het niet weet. Ik denk dat ze er dan wel graag klaar voor wil zijn, maar het miss niet is. Of ze is er wel klaar voor maar durft het niet goed..
Ik denk dat je er het beste gewoon met haar over kan gaan praten. Zo kun je dr over beginnen:
Als je bijv. samen op bed ligt en jullie zijn aant zoenen dan haar gewoon strelen (niet op de intieme plekjes, gewoon dr gezicht en buik enzoow) langzaam ga je dan naar "beneden". Meestal kun je idd wel aan dr reactie merken wat ze wil maar het kan idd ook zo zijn dat ze niet durft te zeggen dat ze niet wil. Daarom moet je dr vragen of ze dit wel wil. Als ze "ja" zegt moet je dr gerust stellen dat je ( als het haar 1e x is) voorzichtig zal zijn of dat je bij dr blijft (als het de 1e x met jou is). Als ze "nee" zegt moet je dat respecteren en haar ook dan gerust stellen. Dat je het oke vindt enzoow. Als ze zegt dat ze het niet weet kun je denk ik het beste door vragen. Hoezo ze het niet weet. Wat ze voelt enzoow. Want jij hebt wel het recht om dit te weten natulak. Wat ze ook zegt of doet, ze moet weten dat jij haar keuze respecteert.. Mocht ze wel willen dan gata het hele boeltje wel vanzelf. Dat verhaal hierboven ergens vind ik heel erg goed. De ander een bje plagen... daar worden ze egt jax (geil) van!! *ik spreek uit ervaring.... DAMN!*
iig heel veel suc6 ermee!
KuZ