Citaat:
Jezus jullie hebben zeker zelf nog nooit voor dit soort zaken gestaan want anders ga je niet zeggen: Denk aan je ouders, aan je vrienden aan je school aan de goudvis..DAMN
|
Mwah, ik kan niet zeggen dat ik het écht moeilijk had, maar ik heb ook wat dingen gehad waarvan ik dacht, moet dat nou echt zo? Ik ben opgepakt, probz met de politie, drugz problemen, school mocht ik niet verder, thuis altijd ruzie, ruzie met vrienden/vriendin (omdat je je kut voelt), mensen die je kent die sterven (3 in 1 maand, door kanker)...
Dat is ook niet echt een lekker leven, maar bedenk wel voordat je gaat zeuren dat je het niet goed hebt, dat het veel erger kan (uitzonderingen daargelaten!). De meeste van ons zijn toch gezond, hebben een dak boven hun hoofd, een warm bed, en goed te eten. Geen enge ziektes, waarin je je dood afwacht...
Het kan beter, maar het kan ook veel erger, denk daar over na. En wat ik ook belangrijk vind, is een goede vriend of vriendin waarmee je over je 'problemen' kan praten, zodat je er niet zelf mee zit, het lucht echt op. En als je het echt niet meer weet, er zijn zat instellingen die hulp verlenen aan dit soort mensen.
/