Hetzelfde alleen anders...
Oke ik heb zo ongeveer hetzelfde... Ik ben 170 en ik weeg 47 kilo jah oke *SCHRIK* weetik maar ik heb gewoon helerare buien ik heb een keer 4 dagen alleen op Spa rood geleefd en alleen nog het avond eten omdat ik mezelf te dik vond, nu vind ik mezelf weer te dun dus dan eet ik veel chocola maar dan eet ik morgen weer nix omdat ik mezelf weer te diki vind! Ik wil gewoon normaal zijn maar wel erkend worden! Ik wil niet zomaar dat meisje zijn ik wil JAA DAT MEISJE zijn! Ik heb een BMI van 16.3 wat eigenlijk 20 moet zijn... Maar kijk ik weet wel waarom ik dik en dun tegelijk wil zijn! Ik haast geen borsten en haast geen billen maar ben hartstikke dun! als ik langs jongens loop fluisteren ze `Skinny ass` maar als ik dan in de spiegel kijk denk ik o k*T ik moet nix meer eten anders looopt het helemaal verkeerd af...ik wil namelijk ook graag model worden! Ik ben ook nog niet ongesteld misschien komt het daardoor dat ik nog geen "VROUWLIJKE RONDINGEN" heb (zoals m'n oma dat zegt) maar ik voel me er gewoon niet lekker bij! HELP! Wat moet ik nou doen?!
P.s
Ik ben (maar) 13 hoor
|