Enkele bericht bekijken
Oud 8 June 2002, 14:59   #6
!Y!US!C!30X
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Sauron
Oh dus niet dat iedereen jou moet gaan afzeiken

Ten eerste de immer in dit soort topics populaire Bush, maar daar ga ik maar niet te diep op in (tis niet alsof we ruzie zouden gaan krijgen maar... laat ook maar)

En nu de persoonlijke klootzak: KEVIN jij KLOTEHOMMEL een beetje gestoord zijn en dan ook nog is het recht denken te hebben mijn vriendenkring over te nemen totdat ze allemaal weg zijn en ik alleen! (nee dat is niet mijn hoofd) :r:r:r

*EDIT* Ik lok geen flames uit want dit is iemand die niet op dit forum zit, dat kan toch ook?
Is jouw aardsvijand ook al kevin? de mijne ook.. maar heb nog ff wat toe te voegen aan je verhaaltje..
En nu de persoonlijke klootzak: KEVIN jij KLOTEHOMMEL een beetje gestoord zijn en dan ook nog is het recht denken te hebben mijn vriendenkring over te nemen totdat ze allemaal weg zijn en ik alleen! (nee dat is niet mijn hoofd) :r:r:r
En ik word dan ook nog fucking depressief door jouw, heb je nu je zin? je hebt me hele leven verneukt met die kutvrienden van je, rot toch een eind op man, ik kots echt op jouw, wat jij bij mij heb aangericht kan je echt nooit meer goed maken..

Ok moest er ff uit, kevin is geen iemand van dit forum..
Maar nu heb ik hem wel genoeg afgezeikt..die kevin
  Met citaat antwoorden