>gelul,
>probeer je eens in te leven, en kijk of je dan zo kan denken, >niet dus.
>Zelfmoord het is klote, maar soms voor je gevoel een uitweg, >een vlucht misschien, egoistisch niet, dat zijn al die mongolen >die (vaak) op de achtergrond toekijken.
>hetzelfde als iemand dood laten trappen en later over zinloos >geweld janken.. (wat 80% van ons allen doet)
>Als je zelfmoord wil plegen zit je in een Freakin circeltje, daar >moet je uitstappen
Wat ik zeg is gelul, hah, "als je zelfmoord wil plegen zit je in een freakin circeltje, daar moet je uitstappen"
En jij vindt dat ik er te gemakkelijk over denk?
Het hele probleem is dat de meesten zich helemaal niet in kunnen leven. Mensen die bereid zijn om zelfmoord te plegen zijn zo deressief, dat mensen die er niet mee zitten er niet bij kunnen met hun hoofd. Geloof me maar, ik heb het geprobeerd.
!Y!US!C!30X, ik snap wel waarom zelfmoord een optie lijkt te zijn, ik bedoel je komt niet zomaar met het idee om er een eind aan te maken. Melch zei het al: praat met iemand die je kunt vertrouwen. Op scholen heb je vertrouwenspersonen, psychologen zijn er altijd, een goede vriend of vriendin, iemand
Ton
|