Onderwerp: Iedereen negatief!
Enkele bericht bekijken
Oud 15 June 2002, 16:06   #7
Sannuh
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Melch

Ah fuck dat man, er zijn ontzettend veel goede dingen in deze wereld. Ik zou bijvoorbeeld zo mijn leven geven voor een paar personen, denkend aan familie en ook mijn vriendin. Veel goede dingen in de wereld, wanneer ik me kut of down voel, luister ik muziek (jaha ernstig) en die shit voelt goed. Dat is toch ook iets moois? Wanneer ik met een paar vrienden ergens heen ga, voelt dat ook relext, gewoon doen waar we zin in hebben, no hard feelings, geen shit aan je hoofd... Nu, school gaat kut, dat voelt af en toe klote, maar het is geen reden om anders te doen, of andere shit weet je, raar wat het is... Maar goed, je zegt ook dat er niemand is die je zal missen, maar dat kan niet. Er zijn altijd mensen die op je geven, mensen die van je houden. Altijd, denk aan je ouders, grootouders, tante's, oom's en andere familie.
I've had this dream... About you again Muziek veranderd veel in me, heel gek. Maar wanneer ik helemaal geen zin meer heb, luister ik naar de muziek die me goed laat voelen, echt. Mja dit gaat weer helemaal nergens over, ik lul shit weet je
je lult geen shit, je hebt helemaal gelijk
  Met citaat antwoorden