kMoet nog is effe mijn hartje luchten..
Mijn ma heeft bij de dokter gestuurd omdat ze zich zorgen maakte. Daar woog ik 49,8. Ja , ??? Blijkbaar klopt dat dus helemaal niet met men weegschaal thuis, anyway, dit zal wel juist zijn.(ben 1m65)
Ik moest nu, 2 weken later, terug en woog nog 49,2...
Ik ben wel aan mijn laatste examens bezig(stress,..)
Want ik heb normaal gegeten,alleen geen tussendoortjes. Nu maakt mijn ma zich natuurlijk weer zorgen. k Moet blijven bij de dokter gaan, ze blijft me opvolgen want als het achteruit gaat wordt ik doorgestuurd...
kVoel me rotslecht, wil dat iedereen me gewoon gerust laat! k wil niet geholpen worden en als de examens gedaan zijn ga ik weer meer beginnen opletten op mijn eten. kVoel me superschuldig dat ik weer normaal gegeten heb! kWou dat ze zich zo niet moeiden, ik ben helemaal niet te mager en wil nog een beetje kwijt.
Tis een verschrikkelijk gevoel om die controle kwijt te raken, om in t'oog gehouden te worden...!!!
Mijn humeur is de laatste dagen veel beter, door die examens, tis nu heel belangrijk en keb me daar helemaal moeten op concentreren maar eens ik me weer op men eten ga concentreren gaat dit weer achteruit gaan en ga ik het mijn vriend weer moeilijk maken... Pffff, kon ik maar blij zijn met wie ik ben!
Laatst aangepast door Bobol : 18 June 2002 om 21:49
|